No comments yet

ΚΙΚΛΗΣΚΩ ΘΗΛΥ

Συντάκτης:

Ο κύκλος είναι ίσως το θεμελιωδέστερο σύμβολο, το οποίο εμπεριέχει ερμηνείες και πληροφορίες ύψιστες σημασίας. Το σχήμα του έχει άπειρη δύναμη επειδή δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος. Συμβολίζοντας έτσι την ολοκλήρωση, την πληρότητα, την τελειότητα, την αιωνιότητα και την ένωση του πνεύματος με την υλη.
Ο χώρος εντός του επισημαίνει την αύξηση της αυτοαναφορικότητας φέρνοντας μας πιο κοντά στον εσωτερικό μας πυρήνα, ενώ παράλληλα μας προφυλάσσει από οποιεσδήποτε κακόβουλες ενέργειες.

Οι κορμοί και οι βλαστοί σε κάθε δένδρο και φυτό στη γη έχουν σχήμα στρογγυλό καθώς και ορισμένα άνθη, ειδικά ο λωτός, το κρίνο και το ρόδο, τα οποία σχετίζονται με τον κύκλο και μοιράζονται αρκετή από τη σημασία του.

Στην Ινδία συμβόλιζε την ύπαρξη του φαινομενικού κόσμου∙ ο φλεγόμενος κύκλος είναι το σύμβολο της πρακρίτι.

Για τους Ινδιάνους ο κύκλος ακτινοβολεί μέσα και έξω σαν φτερωτός ήλιος, είναι σύμβολο του σύμπαντος και οι κυκλικές ινδιάνικες σκηνές είναι μια αναπαράσταση του κόσμου με τη βόρεια πλευρά σαν ουρανό και την νότια σαν τη γη

Στην Κίνα ο κύκλος με το τετράγωνο απεικονίζει την ένωση του ουρανού και της γης, γιν και γιανγκ, και κατ’ αναλογία τον τέλειο άνθρωπο.

Στον Βουδισμό ο κύκλος συμβολίζει το γύρο κάθε φαινομενικής ύπαρξης, την ασταμάτητη αλλαγή και το γίγνεσθαι .

Στον Χριστιανισμό οι τρεις ομόκεντροι κύκλοι απεικονίζουν την Αγία Τριάδα ενώ οι δίδυμοι κύκλοι αντιπροσωπεύουν τον Χριστό.

Την σπουδαιότητα του κύκλου την συναντάμε σε όλες σχεδόν τις τελετές της αρχαίας Ελλάδας. Αναπόσπαστο μέρος όλων των παραστάσεων αρχαίας τραγωδίας (τελετής αφιερωμένης στον θεό Διόνυσο) ήταν ο Χορός.
Ο Χορός καταλάμβανε την ορχήστρα της σκηνής σχηματίζοντας κύκλο ο όποιος είχε ως αποστολή να απορροφά τους ενεργειακούς κραδασμούς των έντονων δονήσεων που δημιουργούνταν στο κέντρο της σκηνής από τους υποκριτές έτσι ώστε στο κοινό να φτάνουν δονητικά κύματα πιο λεπτοφυή.

Το κυκλικό σχήμα συμβολίζει τη θηλυκή αρχή σε αντίθεση με την κατευθυνόμενη ευθεία που ορίζει την πατρική δημιουργική αρχή.
Δεν είναι τυχαίο βέβαια το γεγονός ότι για να κυριαρχήσει η πατριαρχία επέβαλε την γραμμική αφήγηση του χρόνου και της πραγματικότητας πολεμώντας και θεωρώντας σατανικό και βλάσφημο οποιαδήποτε αναφορά
στην κυκλική – θηλυκή-μητριαρχική αρχή.
Όταν το άτομο εντείνει την αυτοαναφορική του ένταση αρχίζει να αντιλαμβάνεται την κυκλικότητα της ενεργειακής ροής και τον δονητικών κυμάτων απορρίπτει την κίβδηλη γραμμική αφήγηση του χρόνου που τον κρατούσε δέσμιο στην φθορά και στο φόβο του θανάτου και αφήνεται στην αγκαλιά της κυκλικής– θηλυκής ροής που δεν έχει τέλος, της αέναης αυτής ροής επ’ άπειρο.

Τη μεγίστη σημασία του κύκλου προσωπικά την βίωσα σε σαμανική τελετή με Αγιαχουάσκα . Ο ιερός χώρος που ανοίγεται στην αρχή της τελετής καθιστά το εσωτερικό του κύκλου καθαρό και προστατευμένο από κάθε αρνητική ή ύπουλη ενεργεία.

Αντιλαμβάνεσαι καθαρά ότι είσαι ένα μέρος αυτού του κύκλου εντελώς ισότιμο με τα υπόλοιπα και ότι οφείλεις να συμβάλεις με την ενεργεία σου και την πειθαρχεία σου στην ενδυνάμωση αυτού του σχήματος
όλο αυτό σε ανταμείβει πλουσιοπάροχα με την προστασία που σου παρέχει αλλά κυρίως με τον πολλαπλασιασμό της ενεργειακής δόνησης που λαμβάνεις πράγμα που σε οδηγεί στην θεραπεία και στην γνώση με το πλήθος των πληροφοριών που λαμβάνεις εντός του κύκλου.

Τα όλα παραπάνω γίνονται αντιληπτά πιο καθαρά όταν χρειαστεί να εγκαταλείπεις τον κύκλο για λίγο, αισθάνεσαι αδύναμος και ευάλωτος και αποζητάς την προστασία του.
Το αρχετυπικά θηλυκό αυτό σχήμα έχει τόση δύναμη και τέτοιο πλούτο πληροφοριών λες και έχουν κλείσει μέσα σε αυτών όλοι την σοφία, την μαγεία και το κάλλος των θηλυκών θεοτήτων της μητριαρχικής περιόδου.

Μας καλεί σε επανάσταση ενάντια στην νοσηρή πατριαρχία, ενάντια σε κάθε είδους πεπερασμένης γραμμικής εξουσίας ώστε να εγκαθιδρυθεί η κυκλική-θηλυκή θεώρηση, που εμπεριέχει την συνύπαρξη όλων σε μια συνεχή ροη αρμονίας και κάλλους .

Ραματζιώτης
Υπάρχω για να αναπνέω στο κάλλος του Παγωνιού και να τρέφομαι από την δύναμη του Διονύσου.
Συντονίσου

Comments are closed.